14 Haziran 2009 Pazar

Bikini Örnekleri







Henüz ne alacağına karar veremeyenlere işte bir kaç bikini ve mayokini modeli..Eğer üstü ve altı aynı olmasın diyorsanız altını farklı üstünü farklı alabilirsiniz.Benim de hoşuma gidiyor bu tip giyenler.(Miley Cyrus,Rihanna) Gördüğünüz gibi mayokinide de tek omuz modası söz konusu.Straplez de çok kullanılmış fakat ben pek beğenemedim.Göğüsleri sarkık gösteriyor bence.Tabi küçük göğüslülerde durum farklı olur.Onlara bu modelin daha çok yakışacağı düşüncesinceyim.Benim en çok beğendiğim ise kahverengi puantiyeli olan model.Peki ya sizinki hangisi?Ve bir de şu var..Hepimizin maddi durumu aynı olmayabilir, tatile gidemesek bile en azından bir havuza gideriz.Pahalı markaların ürünlerini alamasak bile uygun fiyatlı markalardan alışveriş yapabiliriz.İşte bu noktada size önerebileceğim en hesaplı yer Collezione.Geçenlerde şöyle bir baktım gerçekten de güzel modeller var.Bir Victoria's Secret ın yerini tabiki tutmuyor ama güzel ürünlerdi.Üstelik sadece 20 tl

1 yorum:

  1. collezione'un bikinilerini ben de çok beğeniyorum..hem ucuz hem güzel çoğu ürünler..

    YanıtlaSil